Warunki dostawy

Sprzedawca zobowiązuje się:

  •          dostarczyć kupującemu typ i ilość zamówionego towaru w cenie i  warunkach płatności, obowiązujących w dzień złożenia zamówienia
  •          dostarczyć kupującemu towar  odpowiednio zapakowany tak żeby nie doszło k jego uszkodzeniu podczas transportu,
  •          dostarczyć kupującemu towar, który spełnia normy i przepisy obowiązujące w Republice Czeskiej i Polsce

Sprzedawca nie ponośi odpowiedzialności za:

  •          opóżnioną dostawe towarów spowodowanych przez Pocztę Polską lub firmę kurierską
  •          opóżnioną dostawe towarów spowodowanych błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez klienta
  •          za szkody podczas transportu spowodowanzch przez Pocztę Polską lub firmę kurierską
  •          za brak dostawy towaru, które zostały spowodowane przez producenta (dostawcę) z powodu jakichkolwiek ograniczeń lub unieważnienia praw do dystrybucji lub innych nieprzewidzianych przeszkód

  Kupujący zobowiązuje się do:

  •          dokonać zapłaty za towar w całości według warunków płatności płatnych podczas dokonania zamówienia
  •          odebrać zamówiony towar, sprawdzić czy nie jest uszkodzone opakowanie i w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimi by nas i nich powiadomić
  •          w razie tego kiedy kupujący nieodbierze zamówiony towar , sprzedający  zastrzega sobie prawo żądać odszkodowanie za szkody tym spowodowane. W przypadku że kupujący nieodbierze towar przy pierwszej dostawie, i żąda ponównej dostawy towaru, jest to w gestii sprzedającego  czy nowy, lub oryginalny towar kupującemu dostarczy. W przypadku, że sprzedający podjął decyzje o ponownym dostarczeniu towaru, jest kupujący zobowiązany do pokrycia kosztów pierwszej i następnej  dostawy towaru.

1.      Termin dostawy

W szczegółach produktu na stronie sklepu jest widoczna orientacyjna dostępność produktu na magazynie. Towary które znajdują się w magazyniepo złożeniu zamówienia, wysyłamy najpóżniej w następny dzień roboczy po złożeniu zamówienia. W przypadku zlóżenia zamówienia do godziny 12:00, zwykłe wysyłamy produkt jeszcze w ten sam dzień roboczy. Dostępność towarów nie znajdujących się na stanie magazynu, można sprawdzić za pomocą formularza kontaktowego. Produkty które nie znajdują się w magazynie zamawiamy na podstawie waszych zamówień od naszych dostawców. Czas dostawy towaru wtedy wynosi 1 - 3 tygodnie od otrzymania wiążącego zamówienia. Uwaga, należy pamętać,że niektóre z produktów, które oferujemy mogą być w momencie otrzymania zamówienia wyprzedane, dlatego że nasi dostawcy nie są zobowiązani do informowania nas o produktach, które są wyprzedane. Po wykonaniu zlecenia zamówienia zawsze informujemy klienta za pośrednictwem e-mailu i wiadomośći SMS o wysłaniu jego zamówienia. Jeśli przesyłka nie została dostarczona po upływie 3 tygodni prosimi o kontakt e-mailem: profiscales@jadotrade.com, albo za pośrednictwem formularza kontaktowego kontaktowego z naszej strony internetowej. Zdarza się, że klient nie otrzyma zawiadomienie z poczty o przesyłce. W przypadku gdy zamówiony towar nie jest możliwe dostarczyć w powyżej wymienionym terminie, będziemy was informować o terminie dostawy i w tym przypadku będziemy dostarczać towar aż po waszej zgodzie z danym terminem dostawy. Termin dostawy może podlegać zmianie i być przedłużony, jeżeli opóżnienie zostało spowodowane zaistnieniem okolicznośći nie spodowanych przez nas (opóżnienia przesyłek, strata przesyłky itp ...).

 

2.      Ceny towarów

Ceny podane w sklepie internetowym są ważne dla kupującego w momencie złożenia zamówienia towaru i nie zmienia się w przypadku obniżenia lub podwyższenia cen w przyszłości.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do błędów druku i zmiany cen, w w przypadkach zmiany kursów walut, nadmiernego wzrostu inflacji albo przy istotnych zmianach warunków  dostaw od producentów lub innych dostawców towarów. W przypadku, że w chwili zamawiania towaru , zmienia się jego cena znacząco i producent nie dostarczy nam o tym wcześnięjszej informacji zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny w zlóżonym zamówieniu, klient jednak dostaje informacje o zmiane i lub  potwierdza zamówienie albo anuluje. Wszystkie podane ceny są ostateczne i zawierają podatek VAT. W przypadku złóżenia zamówienia  przez podmiot gospodarczy, który jest podatnikiem VAT w Polsce i wpisze do zamówienia swój NIP, tak po jego sprawdzeniu wystawiamy fakturę bez VAT. Osobą zobowiązaną do zapłaty podatku jest osoba, dla której usługa została wydana (art 193-196 dyrektywy Rady 2006/112 / WE z dnia 28 listopada 2006 roku w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, zmienionej dyrektywą Rady 2006/138 / WE z dnia 19 grudzień 2006). W cenie towarów nie są wliczone koszty usługi pakowania i wysyłki. Dowódem sprzedażi jest faktura, która jest dołączona do każdej przesylki, i która również służi jak dowód dostawy.

 

3.      Transport, pakowanie  i płatności za towar

W naszym sklepie oferujemy następne formy dostawy i płatności.

Formy dostawy wysyłki:

 

Dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej

Towar zostanie dostarczony w ciągu 2-3 dni roboczych od wysłania na podany adres przez pracownika  Poczty Polskiej.

Dostawa za pośrednictwem kuriera DPD

Towar zostanie dostarczony w ciągu 2-3 dni roboczych od wysłania na podany adres przez kuriera DPD.  Kurier  was będzie kontaktować w dzień dostawy o terminie dostawy.

Koszt dostawy jest wyświetlany bezpośrednio w koszyku.

Formy płatności:

Płatność za pobraniem

Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki.  Opłata za płatność za pobraniem wynosi 5 zł

Płatność przelewem  bankowym

Towar wyślemy po zaksięgowaniu płatności w naszym ING Bank Śląski S.A. Może to opóźnić obciążenie zamówienia.

Płatności Online bramką płatnośći GoPAY

Płatność kartą kredytową za pośrednictwem bezpiecznej bramki płatniczej GoPay.

Płatności Online przez PayPal 

Płatność  za pośrednictwem  rozszerzonej bezpiecznej bramki PayPal,  gdzie jest możliwość zapłaty z waszego konta PayPal lub za pomocą karty kredytowej

Nieprzyjęcie przesyłki

Jeśli klient nie zdążył, albo nie mógł odebrać przesyłke we właściwym terminie przesyłke, ale poinformował nas o tym wczesniej, przesyłke na jego żądanie wyślemy ponownie ale dopiero po dokonaniu pełnej zapłaty faktury na nasze konto, faktura ta będzie jednak powiększona o koszty ponownego transportu.  W przypadku nieodebrania wiązanego zamówienia, wam mogą być koszty szkód doliczone.